Home > peperiksaan PTD > Debaran telah berakhir..

Debaran telah berakhir..

Hai dan salamat sejahtera.

Hari ini terjawab sudah segala persoalan yang selalu mengganggu fikiran anda. Macam mana bentuk soalan, adakah cukup masa yang diberi dan suasana exam sebenar. Hari ini juga kita dapat melihat siapa yang keluar dengan hari yang sungguh lega dan gembira atau keluar dengan langkah yang lemah longlai. Kepada mereka yang yakin boleh menjawab semua soalan PTD tadi, saya ucapkan tahniah tetapi kepada yang agak ragu-ragu dengan jawapan anda semasa exam tadi, takpe..anda boleh cuba lagi pada exam yang akan datang. Jangan mudah patah semangat dan kecewa, yang penting usaha anda harus berterusan. Saya disini akan cuma memberikan tips-tips dan apa sahaja bentuk soalan yang boleh membantu anda berjaya kelak.

Saya pun tidak bercadang untuk bercakap panjang lebar. Badan saya pun masih lagi terasa penat sebab baru balik dari ambil adik di dewan exam PTD di Kepong tadi. Saya doakan semoga adik saya dan anda semua berjaya hendaknya.

p.s: saya akan cuba tanya-tanya adik saya bagaimana bentuk soalan ptd tadi.😀
p.s.s: kepada mereka yang ingin berkongsi soalan atau pengalaman menjawab exam tadi bolehlah tinggalkan komen agar semua rakan-rakan yang lain juga boleh  mendapat manfaatnya.

Sampai Jumpa lagi😀

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

